Geros valios fondas ieško projektų vadovo

Geros valios fondas ieško projektų vadovo

posted in: Naujienos | 0

 

Ieškome projektų vadovo. Gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką prašome siųsti iki 2017 m. liepos 10 d. el. paštu raminta@gvf.lt. Teirautis tel. (8 ~5) 261 12 59. Laiško antraštėje nurodykite „Projektų vadovas“.

Darbo pobūdis:

Administruoti Viešosios įstaigos “Geros valios kompensacijos už žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą disponavimo fondas” (toliau – Įstaiga) finansuojamus projektus:

  • vykdyti dokumentų projektų finansavimui gauti surinkimą, peržiūrą ir registravimą;
  • inicijuoti trūkstamų duomenų ir dokumentų projektų finansavimui gauti surinkimą;
  • teikti metodinę pagalbą pareiškėjams ir juos konsultuoti;
  • teikti informaciją projektų vykdytojams projektų teikimo ir vykdymo klausimais;
  • atlikti pareiškėjų Įstaigai pateiktų paraiškų pirminį administracinės atitikties ir tinkamumo finansuoti vertinimą;
  • po pirminio vertinimo paraiškas perduoti tolimesniam projektų atrankos komiteto ekspertiniam vertinimui bei galutiniam sprendimo dėl projektų finansavimo priėmimui;
  • organizuoti sutarčių su pareiškėjais projektų rengimą, derinimą ir pasirašymą;
  • atlikti projektų įgyvendinimo priežiūrą;
  • tikrinti projektų vykdytojų teikiamas veiklos ataskaitas, projektų veiklų rodiklius ir viešinimo reikalavimų įgyvendinimą;
  • tikrinti projektų vykdytojų teikiamas finansines ataskaitas;
  • nustatyti finansinėse ataskaitose nurodytų išlaidų tinkamumą finansuoti;
  • rengti ir teikti suvestines dėl lėšų įsisavinimo;
  • sisteminti duomenis apie reikiamus suformuoti mokėjimo pavedimus projektų vykdytojams;
  • vykdyti projektų veiklų ir finansų įgyvendinimo kontrolę;
  • atlikti projektų patikras ir jų metu vertinti projektų finansinėse ir veiklos ataskaitose užregistruotų duomenų atitikimą Lietuvos Respublikos ir Įstaigos reikalavimams bei fiksuoti reikalavimų neatitinkančius faktus;
  • užtikrinti su paraiškomis susijusios dokumentacijos tinkamą saugojimą.

 

Reikalavimai:

  • aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (ekonomikos, vadybos arba finansų srityje);
  • bent dviejų metų panašaus darbo patirtis;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius apskaitą, darbo apmokėjimą, viešuosius pirkimus;
  • turėti žinių apie skiriamo finansavimo projektams valdymą ir administravimą;
  • gebėjimas savarankiškai valdyti, kaupti, apibendrinti, sisteminti ir analizuoti įvairiomis informacijos priemonėmis perduodamą informaciją;
  • turėti patirties vykdant viešuosius pirkimus pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą (privalumas);
  • sklandžiai, įtaigiai ir greitai dėstyti mintis raštu ir žodžiu (lietuvių kalba);
  • geros rusų ir anglų kalbos žinios bei įgūdžiai;
  • labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Windows, MS Office);
  • darbo su pristatymų rengimo ir maketavimo programomis įgūdžiai (PREZI, Photoshop, Corel, InDisign programomis ir pan. (privalumas);
  • labai geri bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
  • gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
  • gebėjimas dirbti komandoje, iniciatyvumas, kūrybiškumas, kruopštumas, atsakingumas.

 

Siūlomas darbas būtų pagal neterminuotą darbo sutartį.